יסודות האזרחות הרומנית

איך הופכים לאזרח רומני?

קבלת אזרחות רומנית פותחת לך את היתרונות של האיחוד האירופי. עם אזרחות רומנית, אתה יכול לעבוד בכל מדינה חברה, ללמוד, לקנות מקרקעין, לפתוח חשבונות בנק ולנסוע על פני 150 מדינות ללא אשרות.<

על מנת לקבל אזרחות רומנית, אתה חייב להיות שומר חוק. זה אומר שאתה חייב להיות בעל עבר פלילי נקי ואתה חייב להיות מסוגל להוכיח שיש לך אמצעים כספיים מספיקים. על המועמדים להיות בעלי ידע מספיק בתרבות, בשפה ובהיסטוריה הרומנית.

תהליך הגשת הבקשה אורך כ-18 חודשים. בדרך כלל מדובר בהליך בית משפט וכרוך בהתמודדות עם מספר רשויות מנהליות. אם אתה נשוי לאזרח רומני, ייתכן שתקבל הנחה על הזמן הנדרש להתאזרחות.

על המועמדים להגיש את בקשתם למשרד המשפטים בבוקרשט. כמו כן, עליך להגיש מסמכים של מעמד אזרחי והפניה אופי מארץ המגורים.

המבקש חייב להיות גם הכנסה יציבה וידע של השפה והתרבות הרומנית. אזרחות רומנית על ידי התאזרחות ניתן להשיג על ידי חיים באופן חוקי ברומניה במשך שמונה שנים.

אזרחות רומנית ניתן להשיג גם על ידי ירידה. זהו תהליך פשוט יותר. על מנת להעפיל לאזרחות רומנית ממוצא, עליך להוכיח שאבותיך היו אזרחים רומנים.

אם אתה נשוי לרומנית, עליך גם לספק ראיות לכך שיש לך תושבות חוקית ברומניה במשך חמש שנים. כמו כן, עליך לספק עותק מאושר של הוכחת בן / בת הזוג שלך לאזרחות רומנית.

זרים יכולים לחיות ברומניה?

מי שרוצה להיות תושב ברומניה בגלל אזרחות רומנית צריך לדעת את החוקים והתקנות הנוגעים לתהליך האזרחות. חוקים ותקנות אלה עשויים להשתנות בהתאם למטרות שהותו של האדם ברומניה.

השלב הראשון בתהליך הפיכתו לתושב רומני הוא קבלת היתר שהייה. היתר זה מזכה אותך להישאר ברומניה עד 5 שנים. במהלך תקופה זו, אתה יכול לעבוד או לקנות נכס בארץ.

אתה יכול לקבל אישור שהייה אם אתה אזרח רומני, זר הנשוי לאזרח רומני או אזרח של מדינה חברה באיחוד האירופי. רישיון הישיבה מוענק לאחר שעברת בדיקת רקע ועמדתי בדרישות החוק.

יונפק לך מספר זיהוי אישי. מספר זה ניתן לך פעם אחת, ואתה יכול לשנות את זה רק לאחר קבלת אזרחות רומנית. בעתיד, כל מסמכי המגורים הזמניים יציינו את מספר הזיהוי האישי שלך.

בין אם אתה מגיש בקשה להיתר שהייה או אזרחות, עליך להגיש את בקשתך ברומנית. עליך גם להגיש עותקים נוטריוניים של רשומות מצב אזרחי.

אם אתה מתכנן לעבוד ברומניה, תצטרך להגיש בקשה להיתר עבודה. תהליך זה יכול להימשך עד חודש. אתה יכול לעבוד עבור אדם או ישות משפטית.

למה לעבור לרומניה זה רעיון טוב?

בין אם אתם שוקלים לעבור לרומניה או שכבר גרים שם, חשוב לדעת את היסודות. אלה עשויים לעזור לך להשתלב ולעבור מעבר חלק.

לדוגמה, ישנם מספר דברים שכדאי לדעת על כלכלת רומניה. המדינה היא מדינה חברה באיחוד האירופי והיא צומחת במהירות. עדות לכך היא העובדה כי חברות בינלאומיות גדולות הקימו בסיסים כאן. לכלכלה הרומנית מספר מגזרים בעלי פרופיל גבוה כולל תחום הטלקומוניקציה.

באשר לתחבורה, רומניה מתגאה ברשת תחבורה מקיפה של כבישים ומים. יש לו גם מערכות תחבורה מצוינות ברכבת ובאוויר.

יוקר המחיה במדינה נמוך יחסית, וגם הלינה משתלמת. תלוי איפה אתה גר, תוכל למצוא דירה זולה.

ברומניה חיים 33,972 מיני בעלי חיים, כולל זאבים ודובים חומים. ישנם גם 3,700 מיני צמחים. לרומניה יש גם היסטוריה עשירה וארכיטקטורה מרתקת.

ממשלת רומניה השקיעה כסף רב בתשתית הלאומית שלה. זה הפך אותו ליעד תיירותי מוביל.

כלכלת רומניה עברה צמיחה דרמטית בעשור האחרון. זה הביא לכך שהתשתיות במדינה התקדמו יותר. זה כולל את הפיתוח של מערכת התחבורה הציבורית של המדינה. במדינה יש מספר שירותים ציבוריים, כולל בתי ספר ובתי חולים. אלה חופשיים לכל התושבים.

https://barkan-law.com/%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%99/